Thursday, May 28, 2009

[..bile kebusanan..]

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
..rase nak nyanyi2~.. laalalalaaa...

2.Saya nak makan?
..x nk, sy daa kenyag...

3.Saya tak suka?
...org garang..

4.Impian saya?
..nk jd bisnesswomen...hahaha3..

5.Haiwan yang saya tak suka?
..ular..da sewaktu dengannya..plastik pom x leyh...

6.Saya harapkan?
..byk sgt..tp yg pntg, hrpn seme impian tercapai...

7.Jika boleh putarkan masa?
..boleh ker..? acu cbe tra teh lur...ahak3..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
hmm~..payah nie.....

9.Handphone saya adalah sebuah?

.hmm~..cm x dak hp jew...bile3 bley buang..huhu3..

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
bayk ker..? anda je yg tau..haha3..

11.Saya suka pada?
Nya, Dia, itu ini...semua ahh


12.Kawan-kawan saya..?
Bezz...bezzz..sgt bezzz....


13.Pernah dikhianati?
pernah..dan mengkianati juga.."Allah Maha Adil"


14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
entah la......x nk wat pape....biO jew...

No comments: