Friday, August 27, 2010

~..GEMBIRAKAH...~



gembirakah aku...?
atau itu adalah petunjuk dariNya...?
harus mengalah atau terus memperjuangkannya..?
hmm....

Tapi..x salah kn...
asalkan berada pd landasan yg betol...
niat yg betol..
serta mesti kerana Allah s.w.t..
moga2 mendapat keberkatan dariNya..
=)


"Ya Allah, aku mengakui kepada Mu, lemahnya kekuatan diri ku.
sgt terbatasnya kecerdasan dan kehinaan diriku atas manusia,
dengan Rahmat Engkau Ya Allah Tuhan Pemelihara sekalian alam.

Engkau Tuhan Pemelihara sekalian org daif,
kemaafan Mu lebih besar, dari dosaku. aku meminta Nur dan zat Mu
menerangi semua kegelapan, dan dengannya menjadi lebih baik
untuk dunia dan akhirat.
semoga aku tidak tertimpa KemurkaanMu dan Azab Mu
padaMu sumber keredhaan, sehingga Engkau redhai aku.
tidak ad daya dan kekuatan selain dengan kekuasaan Engkau..
Amin..ya Rabbal Aalamin..



No comments: